مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-03اقتصادي

اجمالی|صنایع استان مرکزی در شرایط سخت تحریم کمک حال دولت بودند


در زمانی که در وزارت نفت مسوولیت داشتم بسیاری از تجهیزات بزرگ نفتی در این استان ساخته می شد و در دوران سخت تحریم در واقع کمک های بسیاری کردند امروز هم کارخانه هپکو و واگن پارس بازدید شد و شاهد تغییر در دو کارخانه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک رستم قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت واگن پارس و هپکو اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی استان صنایع مادر کشور است چراکه صنایع سنگین که از دیرباز پروژه های بزرگ صنعتی کشور در حوزه های مختلف در این استان انجام شده است.

وی افزود: در زمانی که در وزارت نفت مسوولیت داشتم بسیاری از تجهیزات بزرگ نفتی در این استان ساخته می شد و در دوران سخت تحریم در واقع کمک های بسیاری کردند امروز هم کارخانه هپکو و واگن پارس بازدید شد و شاهد تغییر در دو کارخانه بودیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در گذشته گزارشات زیادی از شرکت هپکو در خصوص تعطیلی کارخانه و اعتصاب کارگران و موضوعات مختلف داشته است اما امروز در بازدیدی که داشتیم مشخص بود کارخانه نگرش و تحول جدیدی را انتخاب کرده، امروز کارخانه فعال است و این جای امیدواری دارد.

قاسمی ادامه داد: دولت سیزدهم و شخص آقای رییسی روی هپکو نظرات خاصی دارد، طبیعتا حمایت از صنایع به خصوص کارخانجاتی که ظرفیت های موجود سنگینی و سرمایه های عظیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|صنایع استان مرکزی در شرایط سخت تحریم کمک حال دولت بودند

اجمالی|صنایع استان مرکزی در شرایط سخت تحریم کمک حال دولت بودند